måndag 25 januari 2010

What's up?

Hej omkulturare, vad händer?
Själv uppdaterar jag Omkulturs hemsida med konstrunde-info...lite i taget! Och lägger in nya medlemmars presentationer på hemsidan allteftersom material kommer in. Idag ska jag lägga upp vårt utskick till konstföreningarna, som ett word-dokument med länk till, så att de som vill kan ta del av informationen. Tänkte lägga länken både på Aktuellt-sidan och på Konstrunde-sidan.
Annars har jag det knastrande kallt och gnistrande soligt ute i Holavedsskogarna idag.
Annat är det väl för de fyra (tror jag) medlemmar som är i Indien just nu. Jag har inte koll på temperaturerna där just nu, men förhoppningsvis har de inte tio minus i alla fall!

Och ni andra?

undrar
Ila

3 kommentarer:

  1. Renoverar huset, målar och försöker vara kreativ:)

    SvaraRadera
  2. Jag skottar snö, sopar snö och skyfflar snö samt drar in snö i huset, som jag sopar ut igen till där det hör hemma.
    Jag eldar i braskaminen, målar och tänker på att den vår som kommer blir något att se fram emot. Vad smältvatten det skall bli!

    SvaraRadera
  3. Just nu är det en salig blandning beställningar - en Elvis-bild i jätteformat, ett blindfönster, interiörillustrationer och dekor för en takmålning bl.a. Gillar verkligen mitt jobb!

    Vi renoverar som vanligt och njuter faktiskt av snö och kall vinter :)

    SvaraRadera