måndag 8 mars 2010

Jag är med!

Sedan förra veckan hänger vernissagekortet till Textielfestival i Leiden på mitt kylskåp. Känns väldigt roligt - och hedrande - att de valt att ta med en bild av mig i den internationella konstutställningen som visas i Pieterskirche i den holländska staden Leiden under festivalen som öppnar 24 mars.
46 konstnärer valdes ut, alla har jobbat på samma tema: Sporen (Spår). Jag skickade en bild med titeln Echo. Återkommer med den när det är dags för vernissage
Nu är frågan, ska jag resa till Holland?

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Kul att du vill vara med i min lila utlottning.
    Vad duktiga ni är, kollade in en annan blogg av dina bloggar med, jätte kul att se era konstverk.

    Ha en bra dag, kram Rebecca.

    SvaraRadera
  2. Hej Rebecca Roligt att du hittat in hit och tycker om det du sett! I vår har vi konstrunda, under kristihimmelsfärdshelgen 13-16 maj, med öppet hus i våra ateljéer. 25 konstnärer och konsthantverkare medverkar.Det brukar var en folkfest med massor av besökare. Välkommen!
    Något lotteri har jag inte anmält mig till... men vi är ju många som skriver på den här sidan så kanske är det någon av de andra?

    SvaraRadera