lördag 29 januari 2011

Förebild - men ingen förebild

Jag vet inte hur det är med er men när jag ska röja runt mig så tycks det bara bli värre. De stigar jag rört mig på tjoffar igen och efter ett tag är all ordning utom räckhåll. Tog några bilder för att göra lite före och efterbilder åt mig själv. Så jag skulle bli stolt över vad fint allt blev. Dit har jag inte kommit än så jag bjuder istället på denna eländiga förebild. Men plötsligt, som en liten tröst till mig själv, ser jag rubriken: Kvarlevor ger kunskap. Kanske är inte den tomma ytan så eftersträvansvärd i alla fall.

1 kommentar:

  1. Tänk att andras stök ser så mycket intressantare ut än mitt eget! Den där tygpåsen ser definitivt intressant ut.
    Så det är Kvarlevor man ska kalla skräpet-det var inte dumt! Mycket kvarlevor blir det.

    SvaraRadera