torsdag 29 oktober 2009

Älgspanar & döskallesprejar

...det är vad jag sysslar med så här dagarna innan Halloween. Idag stod en hel familj, ko + två kalvar och snaskade därute under äppelträden. Jättesöta kalvar!
Och Halloween är självklart en favvo bland högtider för min del....Ooooh att få frossa i skräckfilm, monster, spöken, huggtänder och pumpor. Love it! Håller på o testar en schablon från en blogg jag följer, Skull-A-Day, med en cool (förstås) döskalle. Nu ska jag bara räkna ut VAR jag ska spreja den...

(kanske på den förbenade skrotbilen jag ändå inte får köra med)

2 kommentarer:

  1. Härligt Ila att du är på G

    SvaraRadera
  2. Jag har också målat döskallar en gång i tiden... ...när jag målade backdrops till vårt hårdrocksband.
    Det är gamla synder:)
    När du kommer hit på besök så ska jag visa dig en 1x1 m stor döskalle i källaren.

    SvaraRadera