måndag 11 maj 2009

Tävling! Vem står bredvid Gebbe?

Har ni sett att Gebbe är i tidningen idag (tidningen = Corren) Klicka på Corren så får ni se honom, men vem är mannen till höger i bild, bredvid Gebbe?
Skicka in svar här under den här veckan så har ni chans att vinna en lott till vårt konstlotteri! Om (?) det är fler som kommer med rätt svar så drar jag en vinnare på fredag. Morgan kommer förstås att kontrollera att allt går rätt till (Eftersom han kommer att få betala lotten, men det vet han inte om än)

3 kommentarer:

  1. Jag vet vem mannen är men jag är ju jävig.

    Konstigt att jag är igenkänd ändå, som försöker att gömma mig för allt vad jag är värd!

    Gebbe

    SvaraRadera
  2. Är man jävig om man är svensk? Jag tycker bestämt att jag har sett den mannen förut!
    Jane

    SvaraRadera
  3. Ingen är väl jävig i den här tävlingen. Var är alla som vill prova lyckan och vinna en lott!

    SvaraRadera